برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مقایسه

کلید مینیاتوری دو پل هیوندای تیپ B

  • کلید مینیاتوری دوپل هیوندای
  • دوفاز: 2P
  • تیپ B روشنایی
  • قدرت قطع:6KA
  • رنج جریان:2A-63A
  • ساخت کشور کره جنوبی
  • کالای اصل

ادامه مطلبShow less
مرجع:
HGD-63N-2P-B-HYUNDAI
نام تجاری:
212,600 تومان
آمپر کلید مینیاتوری
موجود است
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بررسی کلید مینیاتوری دوپل هیوندای:

کلید های مینیاتوری هیوندای (MCB) انواع وسایل الکتریکی خانگی و صنعتی را در برابر اتصال کوتاه و اضافه‌بار (عبور جریان غیرمجاز) محافظت می‌کند. تشخیص جریان اضافه از طریق دو قطعه فلز نیمه‌هادی صورت می‌پذیرد، هرچه جریان بیشتری از طریق مصرف‌کننده کشیده شود فلز گرم‌تر شده و درنتیجه خم می‌شود و ارتباط مدار قطع می‌گردد. همچنین جریان اتصال کوتاه از طریق یک سیم‌پیچ با تعداد دور کم و قطر زیاد تشخیص داده می‌شود رنج جریانی کلیدهای مینیاتوری هیوندای از ۲ الی ۶۳ آمپر است و به‌صورت تک پل، دو پل، سه پل و چهار پل موجود هستند. کلید مینیاتوری در مدار با جریان پایین و یا در تابلوهای روشنایی و تابلوهای توزیع با توان کم و یا جهت حفاظت مدارات کنترل و فرمان تجهیزات و تأسیسات برقی استفاده می‌شود و در صورت به وجود آمدن مشکلی در مدار به‌طور خودکار مدار را قطع می‌کند و درنتیجه از وسایل و سیم‌کشی محافظت می‌کند.

کلیدهای دوپل مینیاتوری قابلیت پذیرش دوفاز را دارند.

اجزای تشکیل دهنده کلید مینیاتوری:

ساختار بدنه:

بدنه ، تمام اجزا داخلی کلید مینیاتوری را داخل خود نگه می‌دارد و از آن‌ها در مقابل گردوخاک و الودگی های محیطی و پاشش مقطعی اب محافظت می‌کند. مواد تشکیل‌دهنده بدنه‌ کلید مینیاتوری هیوندای از عایق‌هایی مانند پلاستیک نسوز و سرامیک‌ها می‌باشند.

اتصالات:

مینیاتوری های هیوندای دارای دو اتصال ثابت و متحرک هستند.

اهرم:

مینیاتوری های هیوندای به‌ وسیله اهرم نصب شده روی بدنه کلید ، روشن و خاموش می‌شوند.

ضامن مکانیکی:

برای نگهداری اتصال‌ها زیر کشش فنر ، در حالت روشن بودن کلید در مینیاتوری تعبیه‌ شده است.

مگنت یا آهنربا:

مگنت‌ها با آزاد کردن ضامن مکانیکی باعث حفاظت آنی در مقابل اتصال کوتاه می‌شوند. هنگامی‌که جریان گذرا از سیم‌ پیچ از یک مقدار خاص بیشتر شود، مگنت فعال می‌شود. مگنت در حالت اضافه‌بار فعال نمی‌شود.

جرقه گیر:

جرقه گیر برای شکستن و خاموش کردن جرقه استفاده می‌شود.

انواع کلید مینیاتوری ازنظر سرعت عملکرد:

کلید مینیاتوری هیوندای ازنظر سرعت عملکرد به دودسته فیوزهای کند کار تیپ C و تند کار تیپ B تقسیم می‌شوند

فیوزهای کند کار تیپ C:

این نوع از فیوزها با تأخیر عمل کرده و مدار را دیرتر قطع می‌کند، از این فیوزها معمولاً در صنعت و مدارات موتوردار استفاده می‌شود.زمانی که جریان اضافی بین ۵ تا ۱۰ برابر جریان نامی باشد جریان الکتریکی را قطع می‌کند ولی زمان قطع آن‌ها از تیپ B بیشتر است بنابراین جزو فیوزهای مینیاتوری کند کار محسوب هستند.

فیوزهای تند کار تیپ B:

این نوع از فیوزها در زمان کمتری جریان برق را قطع می‌کنند بنابراین در مصارف روشنایی بیشتر استفاده می‌شوند.این کلیدها زمانی که جریان اضافه بین ۳ تا ۵ برابر جریان نامی مدار باشد جریان الکتریکی را قطع می‌کند و با توجه به حساسیت آن‌ها برای کاربردهای عادی خانگی استفاده می‌شوند و به جزو فیوزهای مینیاتوری تند کار طبقه‌بندی می‌شوند.

طریقه نصب:

کلید های مینیاتوری فقط قابلیت نصب بر روی ریل مینیاتوری را دارند و توصیه میشود این کلید ها توسط تکنسین های برقی وصل و اماده راه اندازی شوند. 

برای تهیه این محصول و ثبت سفارش در صورت نیاز میتوانید با واحد فروش فانوسچی در ارتباط باشید.

تولید محتوی شده در تحریریه فانوسچی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
HGD-63N-2P-B-HYUNDAI

مشخصات

نحوه نصب
بر روی ریل مینیاتوری
درجه حفاظت
IP20
ولتاژ
240/415Vac
جریان یا آمپر
2 تا 63 آمپر
فرکانس
50-60 هرتز
دمای قابل کارکرد
5- تا 55+ سانتی گراد
کشور سازنده
کره جنوبی
نوع محصول
کلید مینیاتوری دو پل تیپ B
قابلیت نصب بر روی
ریل مینیاتوری
تعداد پل
دوپل 2P
کد محصول
HGD-63N-2P-B-HYUNDAI
کاربرد کلید
تیپ B روشنایی
نظرات
بدون نظر
محصولات مرتبط
0 تومان
پروتکل : WiFi  + ZIGBEE پلتفرم : TUYA مکانیزم : تکفاز آمپر : 10 الی 80 آمپر با قابلیت نمایش میزان مصرف انرژی بر روی گوشی همراه سازگار: قابلیت هماهنگی با اپلیکشنهای Tuya - SmartLife - Moes کنترل صوتی: ALEXA-Google...
35,000 تومان
نوع ریل:فلزی ضخامت ورق:1mm نوع ابکاری:گالولنیزه سرد دارای پانچ در کف ریل طول هرشاخه:90cm ارتفاع ریل: 6 میلی متر تعداد در جعبه ریل: 10شاخه نصب آسان بر روی تابلو دارای نشان استاندارد تولید شده در شرکت الکترو پرک پایا...
35,000 تومان
نوع ریل:آلومینیوم ضخامت ورق:1mm بدون پانچ در کف ریل طول هرشاخه:1متری یا 2متری ارتفاع ریل: 8 میلی متر تعداد در جعبه: 10شاخه نصب آسان بر روی تابلو تولید شده در شرکت الکترو پرک پایا E.P.P ساخت کشور ایران خرید این محصول...
16,500 تومان
وایرشو تکی مناسب برای سیم های افشان تک رشته موجود در 11 سایز متناسب با استاندارد سیم های افشان برقی اتصال مطمئن تر سیم به ترمینال ایمنی بالاتر عایق کاری سیم عدم نیاز به استفاده از چسب برق سرعت انجام کار خرید این کالا...

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم