برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مقایسه

بیمتال رله حرارتی مناسب کنتاکتور 25تا40 آمپر هیوندای

  • بیمتال رله حرارتی هیوندای
  • تیپ:HGT
  • مناسب:کنتاکتور تیپ HGC
  • رنج پذیرش کنتاکتور:25 تا 40 آمپر
  • وضعیت تیغه کمکی:1 کنتاکت کمکی باز و بسته 1NO-1NC
  • حفاظت ها: اضافه بار،قطعی فاز
  • ریست دستی و اتوماتیک
  • تنظیم جریانی:18.0 تا 100 آمپر بدون CT
  • تنظیم جریانی:48 تا 800 آمپر همراه با CT
  • استانداردها:IEC60947 
  • ساخت کشور کره جنوبی
  • کالای اصل

ادامه مطلبShow less
مرجع:
HGT-25-HYUNDAI
نام تجاری:
714,400 تومان
محدوده تنظیمات جریان بیمتال
موجود است
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بررسی بیمتال رله حرارتی هیوندای تیپ HGT:

رله حرارتی بی متال» (Bimetallic Thermal Overload Relay) نوعی رله اضافه بار است که برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور الکتریکی استفاده می‌شود. استفاده از رله‌های اضافه بار، فیوزها و یا مدارشکن‌ها می‌توانند موجبات ایمن کار کردن یک موتور الکتریکی را فراهم کنند. رله اضافه بار از موتور محافظت می‌کند، در حالی که از فیوز برای محافظت از مدار استفاده می‌شود. به بیان دقیق‌تر، فیوزها و همچنین مدارشکن‌ها برای تشخیص و قطع جریان اضافه بار درون مدار در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که رله اضافه بار جلوگیری از گرم شدن بیش از حد موتور الکتریکی به کار می‌رود. تا جایی که یک رله اضافه بار می‌تواند بدون قطع مدار شکن (بریکر) فرمان خاموش شدن موتور را صادر کند.

 رله حرارتی بی متال:

رله‌های اضافه بار در ساخت و همچنین کاربرد، با مدارشکن‌ها ارتباط دارند. با این حال، اگر اضافه بار حتی برای لحظه‌ای اتفاق بیفتد، اکثر مدارشکن‌ها مدار را قطع می‌کنند. در واقع، مدارشکن‌ها نیز با توجه به مشخصات گرم شدن موتور طراحی شده‌اند. رله‌های اضافه بار حرارتی به دو نوع رله حرارتی بی متال (دو فلزی) و ذوب لحیم تقسیم می‌شوند.

رله حرارتی بی متال در اصل بر اساس خصوصیات الکترو حرارتی در یک نوار دو فلزی کار می‌کند. به گونه‌ای در مدار موتور قرار می‌گیرد که جریان موتور از قطب‌های آن عبور کند. نوار دو فلزی تحت تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم جریان گرم می‌شود و وقتی جریان از مقدار تنظیم شده بیشتر شود، خم می‌شود.

رله حرارتی بی متال همیشه در ترکیب با کنتاکتور کار می‌کند. هنگامی که نوارهای دو فلزی گرم می‌شوند، کنتاکت «تریپ» (Trip) یا قطع فعال می‌شود که به نوبه خود منبع تغذیه سیم‌پیچ کنتاکتور را قطع و آن را از برق خارج می‌کند. زمان قطع همیشه با جریان گذرنده از رله حرارتی بی متال رابطه عکس دارد. از این رو، هرچه جریان بزرگ‌تر باشد، باید سریع‌تر قطع شود. بنابراین، از رله حرارتی بی متال به عنوان رله وابسته به جریان و معکوس با زمان یاد می‌شود.

کنتاکتورهاو بیمتال های هیوندای دارای طراحی مهندسی شده هستند، به همین دلیل تجهیزاتی همانند کنتاکت های کمکی، تایمرها، قفل مکانیکی به راحتی بر روی آنها نصب میشوند.

در صنایع مختلف، همانند صنعت کشتی سازی و نیروگاهی جائی که قابلیت اطمینان و عملکرد عالی مدنظر است همواره هیوندای خود رابه عنوان یک پیشتاز معرفی کرده است.

کاربردها: در راه اندازی موتورها و سیستم کنترلی آنها، بیمتال و کنتاکتور نقش عمده ای را ایفا می کنند.

1- سایز جریانی 9 تا 800 آمپر

2- مهمترین مزیت کنتاکتور و بیمتال های هیوندای نسبت به برندهای مشابه در این است که،متناسب با آمپراژهای گوناگون کنتاکتور، بیمتال هم سایز و هم اندازه آن وجود دارد. 

برای تهیه این محصول و ثبت سفارش در صورت نیاز میتوانید با واحد فروش فانوسچی در ارتباط باشید.

تولید محتوی شده در تحریریه فانوسچی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
HGT-25-HYUNDAI

مشخصات

نحوه نصب
بر روی کنتاکتور
کشور سازنده
کره جنوبی
نوع محصول
بیمتال رله حرارتی مناسب کنتاکتور 25تا40 آمپر
کد محصول
HGT-25-HYUNDAI
تعداد کنتاکت های کمکی
1کنتاکت کمکی باز و بسته 1NO-1NC
قابل نصب بر روی کنتاکتور
25A,32A,40A
نظرات
بدون نظر
محصولات مرتبط
35,000 تومان
نوع ریل:فلزی ضخامت ورق:1mm نوع ابکاری:گالولنیزه سرد دارای پانچ در کف ریل طول هرشاخه:90cm ارتفاع ریل: 6 میلی متر تعداد در جعبه ریل: 10شاخه نصب آسان بر روی تابلو دارای نشان استاندارد تولید شده در شرکت الکترو پرک پایا...
16,500 تومان
وایرشو تکی مناسب برای سیم های افشان تک رشته موجود در 11 سایز متناسب با استاندارد سیم های افشان برقی اتصال مطمئن تر سیم به ترمینال ایمنی بالاتر عایق کاری سیم عدم نیاز به استفاده از چسب برق سرعت انجام کار خرید این کالا...

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم